loading...


Όταν ο Αμερικανός φωτογράφος Τζόνυ Μίλερ βρέθηκε στο Κέιπ Τάουν της Νότιας Αφρικής για να σπουδάσει ανθρωπολογία, δεν παρέλειψε...
να τραβήξει αναμνηστικές φωτογραφίες.

Χρησιμοποίησε drone. Έχοντάς τες πια στα χέρια του διαπίστωσε ότι πέραν της αρχιτεκτονικής της πόλης, οι εικόνες του αποκάλυπταν και το ρατσισμό. Οι «λευκές γειτονιές» είναι μεγάλες κοινότητες που αποτελούνται από περιποιημένα σπίτια ενώ οι «μαύρες γειτονιές» είναι υπερπλήρεις και χαοτικές.

Δημιούργησε μια φωτογραφική συλλογή με τον τίτλο «Άνισες Σκηνές», θέλοντας να θίξει τον φυλετικό διαχωρισμό.

Αρκετοί πολεοδόμοι είδαν τις φωτογραφίες και ήρθαν σε επαφή μαζί του.
Οι εικονες του, αναφέρει, δείχνουν μια αντικειμενική πλευρά, την οποία δύσκολα κάποιος μπορεί να αμφισβητήσει. «Πολλοί κάτοικοι της Νότιας Αφρικής μου λένε πως δεν είχαν αντιληφθεί -μέχρι να δουν τις φωτογραφίες- πόσο λίγο έχει αλλάξει η κοινωνία από το 1994».
 
Top