loading...


Υπάρχουν ένα σωρό πράγματα για τα οποία μπορεί να αναρωτιέται μία γυναίκα όσον αφορά στην ομορφιά αλλά το πιο σύνηθες είναι τα μαλλιά της. Πες μου μία που να ξέρεις και να...
μην προσπαθεί συνεχώς για να έχει πιο υγιή και πιο λαμπερά μαλλιά.

Ενώ εσύ κάνεις τις μάσκες σου, έχεις βρει το κατάλληλο σαμπουάν και δεν ξεχνάς ποτέ το λαδάκι για την ενυδάτωση πάλι νομίζεις ότι κάτι λείπει. Πιθανότατα δεν έχεις άδικο, αφού μερικές συνήθειες που έχεις όταν κοιμάσαι είναι ικανές να καταστρέψουν ότι εσύ προσπαθούσες να πετύχεις όλη μέρα.

Αναρωτιέσαι τι πραγματικά μπορεί να έχει τέτοια επίπτωση στα μαλλιά σου που να τα κάνει να σπάνε και να είναι θαμπά; Οι καθημερινές μηχανικές κινήσεις σου πριν ξαπλώσεις, όπως:

1. Αν έχεις μακριά μαλλιά τότε μάλλον τα πιάνεις σε μία κοτσίδα όταν κοιμάσαι. Ειδικά το καλοκαίρι είναι πολύ λογικό γιατί αν είναι πολύ μακριά σε ζεσταίνουν κιόλας. Απέφυγε τα σκληρά και μεταλλικά κοκαλάκια και μην τα δένεις σφιχτά. Δεν θα σε δει κανείς!

2. Είσαι κουρασμένη αλλά δεν μπορείς να ανεχτείς τα άλουστα μαλλιά σου ούτε λεπτό παραπάνω. Λούζεσαι και κοιμάσαι με βρεγμένα μαλλιά αφού τα μάτια σου δεν μένουν ανοιχτά για πιστολάκι. Κακώς! Τα βρεγμένα μαλλιά είναι πιο εύθραυστα, επομένως σπάνε πολύ πιο εύκολα.

3. Ξέρεις την συμβουλή από αρχαιοτάτων για μαλλιά λεία κι απαλά; Αυτή με τα 100 βουρτσίσματα τη μέρα εννοώ. Δεν είναι καθόλου τυχαία ή υπερβολική αυτή η συμβουλή. Χρησιμοποίησε μία βούρτσα με μαλακές τρίχες και αφιέρωσε λίγα λεπτά για να βουρτσίσεις τα μαλλιά σου πριν κοιμηθείς. Αυτό θα βοηθήσει να απελευθερωθούν τα φυσικά έλαια του τριχωτού της κεφαλής σου και θα ξυπνήσεις με λαμπερά μαλλιά.

4. Φρόντισε να ενυδατώσεις τα μαλλιά σου με ένα leave-in hair conditioner. Αυτό όχι μόνο θα τα προστατεύσει αλλά θα τους προσφέρει θρέψη και λάμψη για να είναι πιο υγιή την επομένη.

5. Αυτό ίσως σου φανεί υπερβολικό, αλλά αν το δωμάτιο που κοιμάσαι δεν έχει τα απαραίτητα επίπεδα υγρασίας είναι παράγοντας που επηρεάζει αρνητικά τα μαλλιά σου. Όπως συμβαίνει και με το νερό που λούζεσαι. Αν για παράδειγμα έχει πολλά άλατα ή είναι γλυφό θα το καταλάβεις αμέσως.

6. Μην ξεχάσω να αναφέρω τις μαξιλαροθήκες. Είναι κι αυτές υπεύθυνες για την καλή υγεία των μαλλιών σου. Καλό είναι να κοιμάσαι με μαξιλαροθήκες από απαλό ύφασμα, όπως το σατέν για να γλιστρούν τα μαλλιά και να μην σπάνε.
 
Top