loading...


Υπάρχουν ορισμένες πεποιθήσεις οι οποίες μπορεί να σας χαλάσουν το καλοκαίρι. Γιατί να τις πιστεύετε ακόμα; Ας δούμε ποιες είναι και ας τις απομυθοποιήσουμε για να είμαστε ξένοιαστες και ασφαλείς φέτος...


Μαύρισμα: Όχι, αν πάρετε το πρώτο χρώμα δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήνετε το αντηλιακό στην άκρη. Πάντα όταν εκτίθεστε στον ήλιο πρέπει να προστατεύστε, γιατί ακόμα και μαυρισμένες εκθέτουμε το δέρμα μας στις ακτίνες UV και σε αυξημένο κίνδυνο καρκίνου.

Θαλασσινό νερό: Το αλάτι στην πληγή μόνο καλό δεν κάνει! Ο λόγος είναι ότι το νερό της θάλασσας είναι γεμάτο με μικροοργανισμούς όλων των ειδών, συμπεριλαμβανομένων μια σειρά από πολύ επιβλαβών για την υγεία, βακτηρίων. Το βρώμικο νερό, το χώμα και η άμμος μπορούν να προκαλέσουν σοβαρή μόλυνση. Είναι προτιμότερο να το χρησιμοποιείτε ως λύση ανάγκης!

Βούτυρο: «Αρπάξατε» στον ήλιο και θεωρείτε ότι το βούτυρο θα σας ανακουφίσει. Αμ δε! Σύμφωνα με τους ειδικούς ρίχνετε «λάδι στη φωτιά». Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να χρησιμοποιήσετε τοπικά ένα άοσμο ζελέ αλόης ή ακόμα και μια κρέμα υδροκορτιζόνης. Εναλλακτικά, εφαρμόστε δροσερές κομπρέσες από αποβουτυρωμένο γάλα αραιωμένο με παγωμένο νερό και αφήστε το για 15 λεπτά πάνω στο έγκαυμα.

Θερμίδες: Νομίζετε ότι με την τόση ζέστη θα αδυνατίσετε κιόλας; Όχι. Σύμφωνα με τους ειδικούς, σε ακραίες συνθήκες με κρύο ή ζέστη, ο μεταβολισμός σας αυξάνεται μόνο για να σας κρατήσει σε κανονική θερμοκρασία. Αν ασκείστε στη ζέστη, θα αυξηθεί μεν η θερμοκρασία του σώματός σας, αλλά μέχρι το σημείο, όπου μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε κάποιες θερμίδες για να ιδρώνετε, αλλά θυμηθείτε ότι το σώμα είναι αρκετά ευπροσάρμοστο σε διάφορες θερμοκρασίες.

Παγωτό: Το καλύτερο για το τέλος. Το παγωτό από μόνο του δεν παχαίνει! Οι υπερβολές που το συνοδεύουν, ναι! Το αν θα παχύνετε από τα παγωτά εξαρτάται από το είδος και την ποσότητα που καταναλώνετε καθώς και από τις υπόλοιπες διατροφικές σας συνήθειες.
 
Top